BitterZoet - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Nanette Higherfrost - WaarBenJij.nu BitterZoet - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Nanette Higherfrost - WaarBenJij.nu

BitterZoet

Door: Nanette

Blijf op de hoogte en volg Nanette

30 Juli 2008 | Filipijnen, Manila

Neem ff kijkje op:

http://www.facebook.com/album.php?aid=2004683&l=a15bf&id=1163761865


IT'S GONNA BE BITTER SWEET TO LEAVE (AGAIN)

Aan de ene kant heb ik behoefte aan weer een 'normaal' leven.

Eentje met:
- een goed gevulde kledingkast
- kleding zonder gaten...
- laarzen!!!
- nou ja, gewoon vooral veel schoenen en accesoires etc. etc.

- een goede douche
- een eigen stek (al maakt mij echt niet uit waar dat op de wereld is, als het maar van mij is)

- Een leuke baan
- Een interessante studie
- en vast nog veel meer

And last but not least:
- Al de mensen uit Nederland waar ik om geef

Aan de andere kant, ga ik mijn leven in Manila ook wel missen.

Zoals:
- sommige aspecten uit de cultuur, ik hoop ze mee te nemen naar Nederland ;-)

- de vrienden die ik hier heb ontmoet (Kim!!! We gaan samen shoppen en partyen in HONG KONG!!!! En natuurlijk is de rest ook meer dan welkom!)

- Het uitgaansleven
- Het nieuwe en het spannende oftewel het avontuur

Overmorgen ben ik alweer thuis. En dan ook echt thuis!

TOT SNEL IEDEREEN!!!!

Zie er naar uit jullie weer allemaal te zien!

Nanette


  • 30 Juli 2008 - 19:46

    Jeichina:

    Goede reis, Nan!
    We kijken uit naar je!

  • 30 Juli 2008 - 21:01

    Marga:

    Hoi Nanette,

    zie je binnenkort!!!

    liefs Aad & Marga

  • 31 Juli 2008 - 03:11

    Atje:

    Jeetje mina Netje:
    overmorgen thuis! :o!! WOO
    Dat is echt snel joh! Ik kan je niet meteen zien dan, want ik ben er pas de 13e....
    echt cool: Joeri komt mij dan ophalen :-)! En daarna kan jij hem dan ook eindelijk s ontmoeten!
    LEUK! Nou tot snel dus
    XXX
    Dan kunnen we snel onder t genot van IETS in de Studio ofzo verhalen en foto's uit gaan wisselen! (jij veel meer dan ik natuurlijk!) LEUK!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manila

Mijn eerste reis

Reizen en werken in Zuid-Afrika en Filipijnen

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2008

BitterZoet

20 Juli 2008

Blast in Manila

04 Juli 2008

Run Against Torture

30 Juni 2008

Alles door elkaar

30 Juni 2008

Foto's Cebu
Nanette

Reizen en werken in Zuid-Afrika en Filipijnen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 2986
Totaal aantal bezoekers 38874

Voorgaande reizen:

09 December 2007 - 10 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: