Alles door elkaar - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Nanette Higherfrost - WaarBenJij.nu Alles door elkaar - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Nanette Higherfrost - WaarBenJij.nu

Alles door elkaar

Door: Nanette

Blijf op de hoogte en volg Nanette

30 Juni 2008 | Filipijnen, Manila

Sorry mensen, alles staat beetje door elkaar...

Je kan berichten niet verschuiven helaas. In ieder geval... ik heb er fet veel foto's opgezet!!!

Mijn laatste geschreven bericht en dus event... is houd je haaks! De rest is gewoon 'leuk' kijkmateriaal ;-)

• 30 Juni 2008 - 17:39

Jeichina:

Heel, heel erg leuk je berichten te lezen en de foto's te zien. Palawan ziet er wel erg mooi uit. Ja, die boot, dat is een ervaring apart. Moet je een keer meegemaakt hebben.
    Alleen de foto's van Coron island zijn niet overgekomen.
    Geniet van een beetje 'eerste wereld' in de 'derde wereld' zodat je zometeen heel goed weet dat een beetje 'derde wereld' ook aanwezig is in de 'eerste wereld'!
    En er is maar één wereld!
    Het ga je goed.
    Liefs

• 30 Juni 2008 - 19:38

Steffen:

super vet, krijg er echt kriebels van...

• 01 Juli 2008 - 15:35

Coby:

Wat een leuke foto's. Dat duiken lijkt mij ook wel gaaf. Mooie zonsondergangen. groet coby

• 01 Juli 2008 - 21:47

Egbert:

grandioos wat jullie daar zien en meemaken. Foto"s coron zijn ook aangekomen! Jullie reis doet mij meer dan 30 jaar terugreizen.
    Succes bij Amnesty en geniet er nog even van.
    Liefs en groetjes

• 02 Juli 2008 - 08:17

Alma:

Hey nanet!
    O wat gaaf joh al die foto's en supervet dat aletta ook daar is. Het is wel echt een mooi land he : )
    Nou meid geniet er van ik blijf ej volgen ; )
    Veel liefs en kus Alma