Bohol - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Nanette Higherfrost - WaarBenJij.nu Bohol - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Nanette Higherfrost - WaarBenJij.nu

Bohol

Door: Nanette

Blijf op de hoogte en volg Nanette

20 Juni 2008 | Filipijnen, Manilla

BOHOL

Het 'spookdiertje' wat op Bohol leeft is echt te leuk!! Net als de receptionist - Alvar - in ons resort :-)


  • 20 Juni 2008 - 13:22

    Marcel:

    Hey Net!

    Heb je t overleefd met Alet en Jiska? Ben benieuwd wat je bij Amnesty gaat doen. Misschien zie ik je over een paar weken wel in Manila.

    Groetjes

    Marcel

  • 20 Juni 2008 - 15:59

    Saskia:

    Hoi
    Net je bericht gelezen
    Mijn broertje Dick, Nederlander met met Filippijnse vriendin heeft bar in Panglao Beach
    Ga hem maar eens bezoeken in Trendies Bar
    Ik lees ook de berichten van Sara en Martine, 2 Nederlandse meisjes, in Dauis op het ogenblik
    en doe ze maar de groeten
    Saskia

  • 20 Juni 2008 - 16:34

    Jeichina:

    Hoi Nan
    Blij weer iets van je gehoord te hebben. Jullie maken wel een heel mooie reis hoor!
    Succes bij Amnesty, een uitdaging, lijkt me!
    Liefs

  • 24 Juni 2008 - 06:01

    Marga:

    Hoi Nanette,

    mooie foto's van die prachtige natuur! En dat je je onbewust aanpast is denk heel normaal, ik weet van Martine dat je ook "overloaded" kan raken van al die mooie natuur en indrukken.
    Geniet nog ff de laatste weken van weer een nieuwe heel andere werkervaring in Manilla.

    groetjes, Marga.

  • 24 Juni 2008 - 10:43

    Vera:

    Hey meid,

    wat heb je weer prachtige foto's gemaakt. Veel succes bij Amnesty. Ik zag dat Jiska er ook was. Vast leuk om nog een bekend gezicht te zien in zo'n onbekende omgeving. Veel plezier, geniet ervan!
    Dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

Mijn eerste reis

Reizen en werken in Zuid-Afrika en Filipijnen

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2008

BitterZoet

20 Juli 2008

Blast in Manila

04 Juli 2008

Run Against Torture

30 Juni 2008

Alles door elkaar

30 Juni 2008

Foto's Cebu
Nanette

Reizen en werken in Zuid-Afrika en Filipijnen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 38873

Voorgaande reizen:

09 December 2007 - 10 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: